pto volvo 650

Her skulle vi gerne kunne få alt at vide om Volvo Og BM traktorer
Besvar
B452
Indlæg: 20
Tilmeldt: man 1. dec 2008 19:48
Geografisk sted: Øst-himmerland

pto volvo 650

Indlæg af B452 »

Hej -

Jeg kæmper lidt med pto-udtaget på min 650'er for tiden.... Jeg kan godt justere PTO'en op så det kræver ca. 15-20kg trækkraft at koble den ind men...

Det er ligesom om at håndtaget ikke altid er låst når den er koblet ind. Nogen gange er virker det OK, dvs. når håndtaget skubbes ned bliver det nede i indkoblet position, men andre gange fjedrer det tilbage og der er ligesom ikke nogen klar position hvor pto'en er indkoblet hhv udkoblet.

Hvad kan der være galt???? håndtaget har altid virket sådan så jeg ved ikke hvordan det skal føles når man indkobler en korrekt fungerende PTO, men jeg forventer at man skal passere et punkt hvor man skal trykke med ca 20kg, og når det er passeret skal håndtaget blive nede (og ikke!!! fjedre tilbage som mit gør af og til...)

Heldigvis ser det ud som om at man kan komme ind til hele PTO-drevet udefra via bagenden, så jeg tror da at det er lige til at gå til eller hva??

Er der evt en der har en "eksploderet tegning" af pto-drevet så jeg kan se hvordan det er opbygget???

Mvh/Lars
Gundestrup
Indlæg: 18
Tilmeldt: ons 21. jan 2015 21:40
Geografisk sted: Tuse Næs/Holbæk

Re: pto volvo 650

Indlæg af Gundestrup »

Hej

Fik du løst problemet i sin tid? Og hvad var løsningen på problemet?
Med venlig hilsen

Ken Gundestrup
Besvar