Hej
Jeg har en udfordring med liften på min David Brown 880 Selectamatic.
Jeg har købt en gammel to furet Skjold Eminent plov til den. I går fik jeg monteret ploven på traktoren. Jeg løftede den i liften, og den kom så langt op fra jorden, at man ville kunne køre hen til marken. Men det holdt kun 30 sekunder og så "røg" den stille og roligt til jorden igen. Jeg prøvede flere gange og den blev ved med at ryge ned kort tid efter.
Liften fungerer fint med en lille harve, og den ser ikke ud til have nogle læk. Jeg har kigget gamle instruktionsbøger igennem for en mulig løsning, men uden held. Jeg ville da absolut mene, at den ville skulle kunne holde en plov af den størrelse.
Er der nogen, der har erfaringer med lignende problem? Eller som ved hvad det kan skyldes?
På forhånd mange tak.
Mvh. Kim
Lift på David Brown 880 selectmatic kan ikke holde plov oppe
-
kimrasmussen
-
EGJ
- Geografisk sted: Hjørring
Re: Lift på David Brown 880 selectmatic kan ikke holde plov
Den skal kunne holde ploven, ja.
Det mest nærliggende og letteste er at tjekke om der er nok hydraulikolie på. Hvis oliepumpen er remtrukket, kan du også tjekke om remmen skal strammes/skiftes.
Hjælper det ikke, er der nok ingen let løsning.
Det mest nærliggende og letteste er at tjekke om der er nok hydraulikolie på. Hvis oliepumpen er remtrukket, kan du også tjekke om remmen skal strammes/skiftes.
Hjælper det ikke, er der nok ingen let løsning.