Kære Venner,
Nå - så er det jo nok mere sandsynligt at det er min computer eller min netforbindelse der ikke er hvad den burde være, selv om det lyder mærkeligt når der er meget stor forskel på DVTK-forum og NRPL-forum.
Men måske kan fejlen ligge i kommunikationen mellem min udbyder og DVTKs databasevært?
hilsen Jesper
Forum er langsomt!
Redaktør: brinkmann
-
- Geografisk sted:
Re: Forum er langsomt!
Jesper Bering, 1948-2011
-
- Geografisk sted: Smorup, Haverslev, Himmerland
Hej Jesper
Jeg har klikket lidt rund på det nummerplade forum. Det er hurtigere end DVTK.
Men hvis det tager flere minutter et lukke et indlæg med billede op på DVTK, er det nok din PC/forbindelse der halter.
Mvh Brian
Jeg har klikket lidt rund på det nummerplade forum. Det er hurtigere end DVTK.
Men hvis det tager flere minutter et lukke et indlæg med billede op på DVTK, er det nok din PC/forbindelse der halter.
Mvh Brian
MF35B '60, MF35B '58 ikke kørende, Fiat 80-90 '85
-
- Geografisk sted:
Kære Brian,
Det er ikke ladetiden der er længere end på nrpl.dk - det er ventetiden.
Altså, tiden fra jeg klikker til der begynder at ske nogetsomhelst, den er for lang her på DVTK-forum. Når først min browser begynder at modtage de første data, kommer resten af siden lige så hurtigt som man kunne ønske sig.
Men hvad forstår bønder sig på agurkesalat?? (De tror det er græs og æder det alligevel, mente min salig fader.)
hilsen Jesper
Det er ikke ladetiden der er længere end på nrpl.dk - det er ventetiden.
Altså, tiden fra jeg klikker til der begynder at ske nogetsomhelst, den er for lang her på DVTK-forum. Når først min browser begynder at modtage de første data, kommer resten af siden lige så hurtigt som man kunne ønske sig.
Men hvad forstår bønder sig på agurkesalat?? (De tror det er græs og æder det alligevel, mente min salig fader.)
hilsen Jesper
Jesper Bering, 1948-2011
- ts
- Geografisk sted: Søllested Lolland
- Kontakt:
Hej Jesper
De problemer som du har på DVTK-forum, har jeg ikke. Jeg har dem derimod på ekstrabladet.dk og bt.dk. Jeg ved ikke hvad problemet er, men kunne forestille mig at det er noget med browseren. Jeg bruger den nyeste Firefox, som jeg opdaterede for et par dage siden. Lige efter opdateringen var der ingen problemer, men de kom igen efter et par dage.
De problemer som du har på DVTK-forum, har jeg ikke. Jeg har dem derimod på ekstrabladet.dk og bt.dk. Jeg ved ikke hvad problemet er, men kunne forestille mig at det er noget med browseren. Jeg bruger den nyeste Firefox, som jeg opdaterede for et par dage siden. Lige efter opdateringen var der ingen problemer, men de kom igen efter et par dage.
Torben M Slente
Søllested Lolland
BM Volvo Buster 400
Søllested Lolland
BM Volvo Buster 400
-
- Geografisk sted: Djursland
Jeg har også tit oplevet det lige som Jesper beskriver det, lige pt er det ikke så slemt, men den kan varier meget syntes jeg... ofte skal jeg hold tungen lige i munden for at det lykkes for at for forumet åbnet, og derefter kan den godt hænge ufattilige længe når man skal køre lidt frem og tilbage herind...
jeg har også opleveret et par gang at det hele bryder sammen lige midt i det hele mens man er ved at skrive indlæg...og når man ikke er så flittig med tastaturet er det godt nok træls.
Det er be3stemt ikke PC´en der halter eller forbindelsen/udbydern der er noget galt med da ingenting er i vejen for fremgang når man surfer andre steder, cookies er også slettet automatisk.
jeg har også opleveret et par gang at det hele bryder sammen lige midt i det hele mens man er ved at skrive indlæg...og når man ikke er så flittig med tastaturet er det godt nok træls.
Det er be3stemt ikke PC´en der halter eller forbindelsen/udbydern der er noget galt med da ingenting er i vejen for fremgang når man surfer andre steder, cookies er også slettet automatisk.
Hilsen Ben
MF 65 -1960 - MK II - Renoveret.
MF 65 -1960 - MK II - Renoveret.