Facebook!

Der er masser af sider hvor man kan finde hjælp, men måske er de lidt vanskelige at finde rundt i, her forsøger vi at hjælpe med de mest almindelige problemer.

Redaktør: brinkmann

Besvar
Brugeravatar
bamselars
Geografisk sted: Sakskøbing
Kontakt:

Facebook!

Indlæg af bamselars »

Jeg har lavet en gruppe på facebook, som jeg har kaldt Dansk Veteratraktorklub! >:o)
Egentlig ville jeg bare se hvordan at man oprettede en sådan, men nu er den der! og er ikke sådan lige til at slette! Selvom jeg ikke spurgte om jeg måtte bruge navnet først:o( Men brug den hvis i har lyst!!
Upload billeder og nyheder, invitationer og alt andet som har relevans til vore passion!
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 6000356395
Hilsen Lars...

Billede

3-cylindret Dexta og FE 35
Jesper Bering
Geografisk sted:          

Re: Facebook!

Indlæg af Jesper Bering »

Kære Lars,

Jeg troede at Facebook var noget for forvoksede skolepiger, ikke for voksne mandfolk....?

Det har ellers været omtalt meget i radioen og aviserne at Facebook er en farlig ting at involvere sig i, netop fordi firmaet bag den forbeholder sig at bruge alt det som brugerne lægger op, som det passer dem, og fratager brugerne de fleste rettigheder til brugernes eget materiale.

Jeg ved ikke om du har fået bestyrelsens tilladelse til at anbringe klubbens navn på et sted hvor det ikke kan fjernes igen, men min personlige mening er at du bør gøre alt hvad du kan for at få det bort.

Der var lige et par stavefejl i "Dansk Veteratraktorklub" - er de også på Facebooken?

Afslutningvis synes jeg personlig at det er en dårlig ide at lave sådan et 'parallelforum' - det kan vel kun bidrage til at gøre vores rigtige forum fattigere? Der er vel ikke noget angående vores hobby som ikke hører til her i forum?

hilsen Jesper
Jesper Bering, 1948-2011
Brugeravatar
bamselars
Kontakt:

Indlæg af bamselars »

Hej Jesper og alle andre som følger denne tråd!

Facebook er vist for alle, store som små og jeg føler mig bestemt ikke større end andre!!!

Det var bestemt heller ikke ment som et parellelforum, men blot en mangfoldiggørelse af vores virke! Og hvis det kan svække vores ellers gode forum her, at jeg opretter en side i en "tøseverden" så er vores forum måske blot en kolos på lerfødder!

Nok om det! Jeg beklager at jeg fik brugt klubnavnet! det var ikke min hensigt at publicere gruppen med det navn fra start af! Men på daværende tidspunkt slog mine beskedne evner ikke til at ændre på det!

Med hensyn til materiale på Facebook, så er der vist lige så mange rygter om misbrug, som der reelt er misbrug! Og da det er en åben gruppe, så ligger det der jo frit i forvejen!

Jeg beklager hvis jeg har stødt nogen, det var ikke meningen!
Hilsen Lars...

Billede

Haardberg
Geografisk sted: Råbjerg/Ålbæk/Vendsyssel

Indlæg af Haardberg »

Til oplysning skal det siges at man godt kan ændre sidens navn. (det har man ihvertfald kunnet engang)

Lennart
Brugeravatar
bamselars
Kontakt:

Indlæg af bamselars »

Tak for hjælpen Lennart:o) Jeg fandt ud af det her til aften:-)..
Nu hedder den, Facebook for veteranvenner.
https://www.facebook.com/home.php?sk=gr ... 6000356395
Hilsen Lars...

Billede

nagstrup
Geografisk sted: vestjyland

Indlæg af nagstrup »

Jeg er ikke på Facebook og skal det heller aldrig.

som min søn siger facebook afslører alt :mrgreen:
Mvh Flemming

Bukh 403 - Bukh 554- Bukh Juno - BM 425 - IH 414 -Plove Skjold-2x12 -Skjold- 2x14" -Fraugde 1x14"

Vil du frem så BUKH
Jesper Bering
Geografisk sted:          

Indlæg af Jesper Bering »

Kære Lars,

Jeg må lige tilføje at jeg føler mig ikke stødt eller noget der ligner, jeg synes blot ikke om ideen, mest som sagt fordi Facebook-siden måske vil 'stjæle' stof der så ikke kommer her i forum. Og jeg er udmærket klar over at du oprettede siden i den bedste mening! No hard Feelings at all.

hilsen Jesper
Jesper Bering, 1948-2011
Brugeravatar
bamselars
Kontakt:

Indlæg af bamselars »

Tak skal du have Jesper:o) Og i lige måde!!!
Hilsen Lars...

Billede

Torben Hansen
Geografisk sted: Vrensted , Løkken

Indlæg af Torben Hansen »

"synes godt om" :lol: ja jeg kan ikke se der er noget i vejen for at vi er på FB, alt andet er der,og muligheden for at folk der ikke lige kender DVTK måske opdager det gode forum den vej,og til Flemming,undskyl mit sprog,men sådan noget vrøvl "facebook afslører alt",der står da ingen steder at man SKAL skrive derinde hvis man kvajer sig :lol: :lol:
BM 430-nu med frontlæsser, Krabat 425,Buck 403 - Bedrift-hø og wraphø.
Kaj

Indlæg af Kaj »

Som ny her på dvtk, kan jeg da kun bakke op om et link til facebook. Jeg vil straks gå ind og tjekke det.
Kaj
Bording
Ferguson TEA 20, årg. 1955
Stelnr. 446835
Under renovering
Besvar